FAQ
Najczęściej zadawane pytania oraz odpowiedzi
1) Po jakim czasie od zakupu otrzymam swoje zamówienie ?
W przypadku szybkich płatności online zamówienie jest wysyłane automatycznie i zostaje dostarczone natychmiast, przy tradycyjnym przelewie bankowym czas trwania zamówienia jest uzależnione od banku i wynosi od kilku godzin do dnia następnego.
2) Co to oznacza że konto/gra jest offline ?
Konto lub gra offline oznacza że jest to pełna wersja gry bez możliwości trybu multiplayer i gry z innymi graczami w sieci. Można grać kampanie, tryby fabularne oraz wszystkie inne tryby bez funkcji online.
3) Jeśli konto jest używane przez innych użytkowników czy będę mieć swój zapis z gry ?
Mimo tego że konta są współdzielone z innymi użytkownikami każdy nasz klient posiada swój indywidualny zapis z gry poprzez wyłączenie funkcji zapisu w chmurze i zapis lokalny na swoim dysku.
4) Czy jest możliwość dokonywania wszystkich wychodzących aktualizacji ?
Tak, można dokonywać wszystkie aktualizacje aby być na bieżąco i mieć nowe funkcję oraz dodatki.
5) Czekam na swoje zamówienie 2-3 dni lecz nadal nic nie otrzymałem/am, dlaczego ?
Jeśli Twoje zamówienie zostało opłacone lecz po upływie 2-3 dni nadal nic nie otrzymałeś/aś zapewne adres email podany do wysyłki jest błędny. W takim przypadku napisz do nas wiadomość podając numer zamówienia a my skorygujemy Twoje zamówienie i je dostarczymy.
6) Jaka jest gwarancja na konto ? Co w przypadku zmiany danych do konta ?
Gwarancja na nasze konta wynosi minimum 365 dni, oznacza to że w ciągu roku od zakupu masz pewność działania zakupionego konta oraz posiadania na nim tytułu z oferty. W przypadku zmiany danych wysyłane są nowe dane lub konto zastępcze. Podstawą gwarancji jest numer zamówienia.
7) Czy konta są zabezpieczone kodem do logowania? Jeśli tak, jaki jest czas wysyłki takiego kodu ?
Tak, nasze konta są zabezpieczone kodem do logowania ( kod Steam Guard, kod EA App, kod Epic Games oraz Ubisoft ) lecz posiadamy zautomatyzowany system wysyłania kodów co daje Tobie błyskawiczną możliwość zalogowania się do konta w dowolnym momencie.
8) Dokonałem/am zakupu wersji na Xbox lecz nie mam żadnych danych do logowania.
Jeśli chodzi o wersję na Xbox tutaj też posiadamy zautomatyzowany system polegający na dostarczaniu do naszych Klientów linku aktywacyjnego a nie danych w postaci login oraz hasło. Jest to nasz indywidualny system aby nasze konta otrzymywali tylko i wyłącznie nasi Klienci, dzięki tej metodzie konta nie są przeciążone i nie są odsprzedawane oraz rozdawane osobom trzecim.